Alergând prin ploaie

Timp: intervalul orar 19:10-19:50

Locaţie: cartier Blocuri, oraş Ştefăneşti, judeţ Argeş

Personaje principale: unul singur. EU.

Timpul mesei a sosit, avem mămăliguţă cu brânză. What? N-avem smântână? Plec şi cumpăr. Ies din scară, fac 5 paşi, începe să picure. Ajung pe trotuar, mai tare. Alerg în disperare, să ajung o dată la MiniMax-u’ de la 200-300 m de casă. Ajung în faţa uşilor, care trebuiau să se deschidă. Nu se deschid. Mă uit mai jos… şi văd: Orar special 20.03.2010: 09:00-15:00 ! Sfinte Dumnezeule! :O M-am gândit să fug până la blocu’ 7 şi să iau. Bineînţeles, până am ajuns aveam 1 litru de apă pe tricou şi pantalonii scurţi. Am rămas şi dator 15 bani, fiindcă doamna vânzătoare, vecină de bloc cu mine, nu a vrut să-mi schimbe 1 leu pentru 15 bani. Mi-i aduci tu altădată. OK, săru’ mâna, am plecat. Ajung acasă, mama de unde nu-i. Aştept, mă dezbrac de tricou, c’est evident, şi o aştept la geam. Mă uit, îi fac semn cu mâna când o văd. Continuarea se deduce.

Vremea în Români(c)a este mai schimbătoare decât legile pe care le votează parlamentarii pentru Guvernul Pinguinului. Un pinguin conduce Guvernu’, şi totu’ se mişcă GREU,GREU,GREU … :-„

Lasă un comentariu